Általános szerződési feltételek
FELNŐTTKÉPZÉSI SZERZŐDÉS
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
A jelen szerződés (a továbbiakban: ÁSZF) rendelkezései irányadók mindazon kérdésekben, amelyeket
- Szolgáltató: „OFK” Oktatásfejlesztési Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4765 Csenger, Rákóczi utca 66.szám;
- Adószáma: 25127030-2-15,
- Cégjegyzékszám: 15-09-082480
- Email: ofk.tanulas@gmail.com
- Tel.: +36-70-409-1547
- Képviseli: Fodorné Zagyi Orsolya, ügyvezető
továbbiakban Szolgáltató, a www.ofkkft.hu weboldalon elérhető online képzések, webináriumok, workshopok értékesítésére és használatára, valamint ahhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásaira terjednek ki.
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Jelen ÁSZF célja, hogy összefoglalóan rögzítse a www.ofkkft.hu weboldal (a továbbiakban: Weboldal) használatának és a Szolgáltató által nyújtott online képzések, webináriumok, workshop szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatások vagy külön-külön Szolgáltatás) igénybevételének feltételeit, továbbá a Szolgáltató, valamint a felhasználók jogait és kötelezettségeit.
Jelen ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed tehát a Weboldalon keresztül elérhető, illetve hozzáférhető online számlázási szolgáltatások igénybevételére, valamint az azzal összefüggő lényeges feltételekre.
Jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed valamennyi, a Weboldalt látogató és a Szolgáltató által nyújtott bármely Szolgáltatást igénybe vevő Felhasználóra (a továbbiakban: Felhasználó vagy Felhasználók). A Felhasználók a Weboldalon történő regisztráció során kötelesek elfogadni jelen ÁSZF rendelkezéseit és kötelezettséget vállalni az ÁSZF betartására.
Jelen ÁSZF időbeli hatálya kiterjed az ÁSZF elfogadásától, a Szolgáltatásokra vonatkozó Előfizetői Szerződés megszűnéséig, illetve a regisztráció törlésééig.
MEGRENDELÉS ÉS SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK FELTÉTELEI
Megrendelés
A Szolgáltatásoknak a Weboldalon keresztül történő igénybevételéhez valamennyi Felhasználó részéről a szolgáltatás(ok) megrendelése szükséges. A sikeres megrendeléshez és a Szolgáltatások igénybevételéhez a Felhasználónak saját valós e-mail címmel és internet hozzáféréssel kell rendelkeznie. A megrendelés során a Felhasználó által a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott adatok hitelességéért és valódiságáért az adott Felhasználó tartozik felelősséggel. A Megrendelés során a Felhasználó a vonatkozó check-box kipipálásával nyilatkozni köteles jelen ÁSZF, valamint a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójának az elfogadásáról, továbbá az Adatkezelési Tájékoztató szerinti adatkezelés hozzájárulás megadásáról.
A megrendelés menete
- A szolgáltatás kiválasztása
A Megrendelőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház szolgáltatásai közül. A megjelenített szolgáltatások online rendelhetőek meg. A Megrendelő a kiválasztott szolgáltatásra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a “Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett “Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat vagy akár törölhet is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét.
- A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra! Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát! Vásárolni csak regisztrációvak lehetséges! Céges rendelés, számlázás esetén a megrendelő személye kijelenti, hogy a cég törvényes képviselőjeként adja le a megrendelést.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (banki előre utalás, bankkártyás tranzakció)! Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az “Általános Szerződési Feltételek”-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra! Ezután e-mail-ben kap értesítést a megrendelésről, illetve annak állapotáról.
Árak
Áraink a szolgáltatás mellett feltüntetett devizanemben értendők (HUF/EUR), a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a szolgáltatások mellett talál. Az árak bruttó árak, amelyek tartalmazzák az ÁFA összegét is. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Visszaigazolás
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Megrendelő felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címen), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről.
Szolgáltatások igénybevételének összesített feltételei
A Szolgáltatások a Felhasználó általi használatának, illetve az Ügyfél általi igénybevételének feltétele, hogy:
- a Felhasználó megrendelje a Weboldalon a Szolgáltatást;
- a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit és hozzájáruljon az adatkezeléshez;
- a Felhasználó és az Ügyfél biztosítsa a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltételeket.
A fenti felsorolásban szereplő feltételek bármelyike hiányában a Szolgáltatások nem, vagy csak részlegesen vehetők igénybe.
SZOLGÁLTATÁSOK, JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK
Díjfizetési kötelezettség
Az Ügyfél az általa választott Szolgáltatás díjának megfizetésére köteles. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a Ptk. szerinti késedelmi kamat felszámítására jogosult.
Az adatok valódisága
Az Ügyfél és az Ügyfél egyes Felhasználói, ideértve, különösen, a Fiók Tulajdonost, kijelentik és szavatolják, hogy az általuk a Regisztráció és a Szolgáltatások igénybevétele során megadott adatok és információk a valóságnak megfelelnek.
Jogszerű használat kötelezettsége
A Szolgáltatás kizárólag a hatályos jogszabályok keretei között, harmadik személyek, illetve a Szolgáltató jogainak sérelme nélkül, és a jelen ÁSZF betartása mellett használható. Amennyiben valamely Felhasználó a jelen ÁSZF rendelkezéseibe vagy jogszabályba ütközően, vagy egyébként visszaélésszerűen használja a Szolgáltatásokat, a Szolgáltató jogosult megtenni a szükséges jogi lépéseket annak érdekében, hogy az adott Ügyfél, illetve Felhasználók felelősségre vonása megtörténjen, jogosult továbbá a Szolgáltatások igénybevételét egészben vagy részben korlátozni, illetve az adott Ügyfél vagy Felhasználók Regisztrációját törölni. k, hitelesek és a megadásukra szabályszerűen került sor. A Szolgáltató fenntartja a jogot a fentiek ellenőrzésére.
A Felhasználók a Megrendelés során megadott adatokban és információkban bekövetkezett bármilyen változásról kötelesek a Szolgáltatót haladéktalanul, de legkésőbb a változást követő 5 (öt) munkanapon belül értesíteni. Az ennek elmulasztásából eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
A Szolgáltató az általa nyújtott Szolgáltatásokért kizárólag a jelen ÁSZF és a hatályos jogszabályok rendelkezései szerint felel.
Szolgáltató által biztosított technikai háttér
A Szolgáltató a Szolgáltatásokat általa biztosított „felhő alapú” erőforrásokon keresztül nyújtja. A Szolgáltató köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a Szolgáltatások folyamatosan elérhetők legyenek, de a rajta kívül eső hibákért (beleértve, de nem kizárólag az internet hálózat működéséből adódó esetleges információveszteségekért, túlterhelésért, harmadik fél által okozott üzemzavarért, helytelen kezeléséből fakadó hibákért) semmilyen felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatásokkal együttműködő és/vagy abba integrálható, az Ügyfél vagy harmadik fél által fejlesztett vagy üzemeltetett külső rendszerek, alkalmazások és szolgáltatások működőképességét, együttműködési képességét és/vagy jövőbeni integrálhatóságát illetően.
Ügyfél által biztosítandó technikai feltételek
A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételéhez az Ügyfélnek rendelkeznie kell megfelelő hardver és szoftver környezettel, amelyek a következők:
- Szélessávú internet kapcsolat;
- Internet böngésző futtatására alkalmas számítógép, mobil telefon, tablet;
- Internet böngésző (Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Microsoft Edge böngészők legfrissebb verziója);
Ha az Ügyfél nem a fent jelzett böngészők valamelyikét használja, akkor az esetlegesen észlelt hibát a Szolgáltató nem köteles javítani, az esetleges károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Szolgáltató szellemi tulajdonhoz fűződő jogai
A Szolgáltató kizárólagos szellemi tulajdonát képezi a Weboldallal kapcsolatban a Szolgáltató által létrehozott valamennyi szellemi alkotás (szoftver, adatbázis, védjegy, know-how, stb.) és a Weboldalon található valamennyi tartalom, amelyre tekintettel a Szolgáltató fenntart valamennyi jogot.
KAPCSOLATTARTÁS, ÉRTESÍTÉSEK
Az Ügyfél kapcsolattartója a jelen ÁSZF hatálya alatt a Fiók Tulajdonos által kijelölt Kapcsolattartó. A Fiók Tulajdonos jogosult más Kapcsolattartó kijelölésére, amelynek Szolgáltató általi jóváhagyása esetén a korábbi Kapcsolattartó ezen státusza megszűnik.
A Fiók Tulajdonos által a Szolgáltató felé megtett nyilatkozatok az Ügyfél nevében és képviseletében érvényesen megtett nyilatkozatoknak minősülnek.
A Felek az Előfizetői Szerződéssel kapcsolatban a másik fél felé tett nyilatkozataikat kizárólag írásban és magyar nyelven (tértivevényes levél, e-mail vagy futárral kézbesített levél útján) tehetik meg érvényesen és hatályosan.
Az Értesítéseket a Felek az alábbi elérhetőségekre jogosultak megküldeni a másik Fél részére:
A Szolgáltató részére:
- Név: „OFK” Oktatásfejlesztési Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4765 Csenger, Rákóczi utca 66.szám;
- Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Szarvas utca 54/a, fsz. 2.
- Email: ofk.tanulas@gmail.com
Az Ügyfél részére:
- Név: az Ügyfél neve, cégneve, ahogy az a Megrendelés során megadásra került
- Levelezési cím: az Ügyfél székhelye
- E-mail cím: a Fiók Tulajdonos által a Megrendelés során megadott kapcsolattartó e-mail címe
Az Értesítés az alábbiak szerint minősül közöltnek:
- az átvételi elismervény ellenében történő kézbesítés esetén a kézbesítés időpontjában, az átvétel megtagadása esetén annak időpontjában;
- a postai úton, könyvelt küldeményként történő kézbesítés esetén a kézbesítés időpontjában, az átvétel megtagadása esetén a megtagadás időpontjában, ha a kézbesítés bármely egyéb okból hiúsult meg (pl. az Értesítés „elköltözött”, „nem kereste” megjelöléssel érkezik vissza), úgy a kézbesítés megkísérlésének időpontját követő 5. (ötödik) munkanapon;
- az e-mailen történő továbbítás esetén az elektronikus levelezőrendszer által megjelölt sikeres elküldés időpontjában.
TITOKTARTÁS, ADATVÉDELEM
Az Ügyfél és a Felhasználók a Regisztrációval, illetve az ÁSZF elfogadásával vállalják, hogy titokban tartanak, és nem használnak fel semmilyen, a Szolgáltatások igénybevétele során, azokkal összefüggésben megszerzett üzleti titkot. Üzleti titoknak minősül a Szolgáltatóhoz kapcsolódó minden nem közismert vagy nem könnyen hozzáférhető olyan tény, tájékoztatás, egyéb adat és az okból készült összeállítás (ideértve különösen, de nem kizárólag: az ÁSZF tartalma, a Weboldal, illetve a Szolgáltatásokra vonatkozó információk, a Szolgáltató pénzügyi, gazdasági, üzleti, jogi üzletmenetére, gazdálkodására, fejlesztésére, terveire, ügyfeleire és szerződéses partnereire vonatkozó információ), amelynek jogosulatlan személyek által történő megszerzése, hasznosítása, másokkal való közlése vagy nyilvánosságra hozatala a Szolgáltató jogos pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekét sértené vagy veszélyeztetné. Az Ügyfél és az egyes Felhasználók tudomásul veszik, hogy a titoktartási kötelezettség időbeli korlátozás nélkül terheli őket. A titoktartási kötelezettségnek a megsértése a jelen ÁSZF alapján súlyos szerződésszegésnek minősül.
A Felhasználók személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, amelyet a Felhasználó a Megrendelés során köteles elfogadni, és amely a Weboldalon folyamatosan elérhető, megismerhető és letölthető.
PANASZKEZELÉS
A Szolgáltató fogadja, nyilvántartásba veszi és kivizsgálja az Ügyfelek mindazon szóban (telefonon) vagy írásban (postai úton vagy e-mail-ben) előterjesztett panaszát, amelyben elégedetlenségét fejezi ki a Szolgáltató Szolgáltatásával, illetve szervezeti egységének vagy munkatársának eljárásával kapcsolatban.
Nem minősül panasznak, ha az Ügyfél meglévő szerződésével kapcsolatban kérelmet fogalmaz meg, a Szolgáltató Szolgáltatásairól információt kér, ezek fejlesztésére javaslatot tesz, vagy ezeket érintően véleményt fogalmaz meg.
Az Ügyfelek a panaszokat az alábbi módon nyújthatják be a Szolgáltató részére:
- elektronikusan: az ofk.tanulas@gmail.com e-mail címen;
- telefonon: a +36-70-409-1547-as telefonszámon, az ügyfélszolgálati nyitvatartási időn belül.
A panasz jellegétől és tartalmától függ, hogy a kivizsgáláshoz az alábbiakban felsoroltak közül mely adatok bekérése szükséges az Ügyféltől, illetve a Felhasználótól:
- cég neve;
- cég adószáma;
- cégjegyzékszám;
- a panaszt bejelentő Felhasználó neve;
- a panaszt bejelentő Felhasználó telefonszáma;
- a Felhasználó által képviselt Ügyfél neve (ha a Felhasználó nem a saját, hanem Ügyfél nevében és képviseletében jár el);
- az Ügyfél, illetve a Felhasználó neve;
- az Ügyfél, illetve a Felhasználó Regisztráció során megadott e-mail címe;
- a panasszal érintett Szolgáltatások;
- a panasz leírása, oka;
- a panaszos igénye;
- a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat;
- telefonon (szóban) közölt panasz esetén a panasz egyedi azonosítására alkalmas adat.
A Szolgáltató a panaszt benyújtó Ügyfél, illetve Felhasználó adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek, továbbá az Adatkezelési Tájékoztatójában rögzítetteknek megfelelően kezeli.
A Szolgáltató munkatársai soha, semmilyen módon nem kérik az Ügyfelektől és Felhasználóktól a belépéshez szükséges titkos azonosító kódjaikat.
Az Ügyfél panaszát szóban vagy írásban közölheti a képző intézménnyel, illetve a képző intézmény érdekében vagy javára eljáró személlyel.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a képzőintézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet kitölteni, és annak egy másolati példányát
- személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadni,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Ügyfélnek legkésőbb a következő bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan írtak szerint köteles eljárni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- az Ügyfél neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- az Ügyfél panaszának részletes leírása, az Ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a képző intézmény nyilatkozata az Ügyfél panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - az Ügyfél aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az írásbeli panaszt a képző intézmény - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a képző intézmény indokolni köteles.
A képző intézmény a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a képző intézmény köteles az Ügyfélt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a képző intézmény az Ügyféli jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
A képző intézménynek vezetnie kell a panaszkezelés dokumentációját, az eredmények pedig a vezetőségi átvizsgálás bemeneti adatait képezik. Az intézmény vezetőségének feladata az esetekből levont tanulságokat feldolgozni és ismétlődő panasz esetén megelőzésére megoldásokat kidolgozni.
Panasznak minősül a panasztevő nevével ellátott és konkrét esetre történő észrevétel, beadvány, elsősorban írásos formában, de a szóbeli panaszokat is fogadja az intézmény. A képzési folyamat valamennyi fázisában törekedni kell a panaszok okainak megszüntetésére.
A képzésben Ügyfeleket a képzés kezdetekor tájékoztatjuk a panaszkezelés rendjéről.
ÁSZF MÓDOSÍTÁSA
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítását a magyar, illetve az Európai Unió által megalkotott jogszabályok változásai is szükségessé tehetik.
A Szolgáltató az ÁSZF módosításáról köteles a Felhasználókat értesíteni.
Az ÁSZF mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A módosítás közzétételét követően a Felhasználó bármely Szolgáltatás ismételt igénybevételével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a módosított ÁSZF rendelkezéseit.
A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy a jelen ÁSZF-ből eredő bármilyen nézeteltérést, jogvitát a felek bíróságon kívül rendezzék. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a jogvitában a hatályos perrendtartási szabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróságok kizárólagosan jogosultak eljárni.
Jelen ÁSZF hatályos 2022. 12. 10. napjától.