Virtuális Asszisztens tanfolyam
Köszönjük, hogy érdeklődsz a Virtuális Asszisztens tanfolyamunk iránt! Azoknak az embereknek ajánljuk ezt a tanfolyamot, akik szeretnének az üzleti életben vállalkozásoknak segíteni, szakértő adminisztratív tevékenységgel érvényesülni.
Az általunk kínált tanfolyam során az alábbi témákat vesszük át:
- modul – Bevezetés, motiváció
- Alapfogalmak
- Ki lehet Virtuális Asszisztens?
- Milyen képességek/készségekkel rendelkezik?
- Munkavállalási lehetőségek bemutatása
- Előnyök, hátrányok tárgyalása
- modul – A Virtuális Asszisztens feladatai
- Naptár és e-mail kezelése: Hatékonyan kezelheti a cégvezető naptárát, ütemezheti a találkozókat és kezelheti az e-mail levelezést
- Általános feladatok és cégvezetőtámogatás: Általános segítséget és támogatást nyújt a cégvezetőnek különféle feladatokban és projektekben
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel: kapcsolattartó szerepkör az ügyfelek és a cégvezetés között, biztosítva a hatékony kommunikációt és projektmenedzsmentet.
- Ügyfélkiszolgálás és számlázás: kezelheti a számlázási folyamatot, beleértve a fizetések lebonyolítását, a pénzügyi folyamatokat.
- Telefonhívások és panaszkezelés bonyolítása: A telefonhívások és ügyfélkérések virtuális online kezelése.
- A marketingcsapat támogatása: Segítség a marketingcsapatnak a kutatásban, írásos eszközök létrehozása, és szükség szerint támogatás a különböző marketingfeladatokhoz.
- Blogok közzététele: A marketing osztály által létrehozott blogok közzététele webhelyünkön és más platformokon.
- Közösségi média kezelése.
- modul: Kommunikációs eszközök a XXI: században
- Chat alkalmazások: Slack, a Microsoft Teams vagy az Asana
- Videokonferencia platformok: a Zoom, a Skype vagy a Google Meet
- Felhő alapú dokumentumkezelés: az olyan platformok, mint a Google Drive vagy az Office 365
- Online kommunikációs asszisztensi feladatok
- Közösségi média feladatok
- A Canva használata a közösségi média feladatokhoz
- Hashtagek # használata
- Tartalomgyártási alapok
- Konfliktuskezelés/problémamegoldás
- Kompromisszumkészség – konfliktuskezelés asszertív módon
- Kérdezéstechnika – nyitott és zárt kérdések gyakorlata
- Mások viselkedésének megértése, elfogadása, aktív figyelem
- A hatékony problémamegoldás lépései
- Tolerancia, objektivitás fejlesztése
- Hatékony visszajelzés
- Időgazdálkodás/időmenedzsment
- Az időgazdálkodás pszichológiai háttere
- Halogatás, félelmek, stressz, rögzült sémák
- Időrabló tevékenységek és gondolkodás
- Időrabló kommunikáció
- “Szeretem” és “nem szeretem” feladatok
- A technika előnyei és hátrányai
- Multitasking – szuperképesség vagy gátló tényező
- Home office, online munkavégzés
- Saját vállalkozás indítása - alapok
- Vállalkozási formák
- Adózási ismeretek
- Egyéni vállalkozás indítása lépésről lépésre
- Milyen szakemberekre van szükség? (pl. könyvelő, adótanácsadó…stb)
- Milyen kiadásokra és bevételekre számíthatsz? Gazdálkodási alapok.
online kontaktóra: 14 alkalom (kb. 4 hónap)
online tananyag + 21 videó
Képzés ütemezése:
Résztvevőkkel egyeztetett időpontban (hétközben vagy hétvégén)
Egyéb feltételek:
A jelentkezőnek rendelkeznie kell számítógéppel vagy okostelefonnal/táblagéppel, illetve internetkapcsolattal és e-mail címmel.
Ára: 616.000,-Ft
Részletfizetési lehetőség:
1 részlet jelentkezéskor: 100.000,-Ft
További részlet: 6x86.000,-Ft
A tanfolyam végén a résztvevők egy oklevelet kapnak, amely igazolja, hogy sikeresen elvégezték a Virtuális Asszisztens tanfolyamot. Ez a tanfolyam segíthet abban, hogy megbízható és professzionális virtuális asszisztensként dolgozhass.
Ne habozz, jelentkezz még ma!